Αλήθεια,γιατί δεν υιοθετείτε και τις υπόλοιπες απόψεις του Καποδίστρια περί Εκκλησίας και Χριστού;

 Τὸ μπουζούκι εἶναι ὄργανο, ὁ ἀστυνόμος εἶναι ὄργανο, ἄρα ὁ ἀστυνόμος εἶναι μπουζούκι. Κατ’ ἀντιστοιχία: Ὁ Καποδίστριας ἔκλεισε σὲ περίπτωση πανώλης τὶς ἐκκλησίες, ὁ Καποδίστριας ἦταν Χριστιανός, ἄρα οἱ Χριστιανοὶ δὲν πρέπει νὰ ἔχουν πρόβλημα μὲ τὸ κλείσιμο τῶν εκκλησιῶν.Μερικοὶ νομίζουν ὅτι γιὰ τὸν μέσο Χριστιανὸ ὁ Καποδίστριας εἶναι ἕνα εἶδος πολιτικοῦ μπούσουλα, ποὺ ἐκφράζει σὲ πολιτικὸ ἐπίπεδο τὴν ἀτόφια, 100% ὀρθόδοξη-πατερικὴ-πρωτοχριστιανικὴ ἀντίληψη.
 Μερικοὶ φαντάζονται ὅτι «οἱ Χριστιανοὶ» (γενικά, πλειονοτικά) ἔχουν θεοποιήσει τὴν πολιτικὴ σκέψη τοῦ Καποδίστρια. 
Μερικοὶ βασίζουν τὴν παραπάνω ἄποψη σὲ ὀλίγιστους παραδοσιοκράτες Χριστιανούς, ποὺ ἔχουν (ἐν ἔτει 2020) γιὰ πολιτικὸ πρότυπο τὸν Καποδίστρια καὶ ὄχι τὸ δημοκρατικὸ πολίτευμα. 
Ἄρα τὸ «Τί πρόβλημα ἔχετε μὲ τὸ κλείσιμο ἀφοῦ ὁ Καποδίστριάς σας τὶς ἔκλεισε«, εἶναι βασισμένο σὲ λίγους ψεκασμένους, τοὺς ὁποίους μερικοὶ παρουσιάζουν ὡς «τὸν μέσο Χριστιανό», δὲν εἶναι «ψαγμένο».
 Ἀλήθεια, γιατί δὲν υἱοθετεῖτε, ὅσοι ἀνακαλύψατε τὴν πτυχὴ αὐτὴν τοῦ Καποδίστρια, καὶ τὶς ὑπόλοιπες ἀπόψεις τοῦ Καποδίστρια περὶ θρησκείας καὶ Χριστοῦ; Ἐπιλεκτικὴ «καποδιστριολατρεία» δὲν νοεῖται -γιὰ νὰ ἀντιστρέψω τὸ ἐπιχείρημα τοῦ «Χριστιανοί, γιατί δὲν κάνετε ὅπως ὁ Καποδίστριάς σας καὶ δὲν βγάζετε τὸ σκασμό;;«. Αἴ, τί νὰ κάνουμε; Δὲν εἶναι «Ὁ Καποδίστριάς μας». Γιατί δὲν κοιτᾶμε λιγουλάκι καὶ στὸ Βυζάντιο, τὸ τόσο προηγμένο ἀπὸ πλευρᾶς Ἰατρικῆς, ὅπου ἀντιγράφονταν καὶ μελετῶνταν ὅλα τὰ ἰατρικὰ συγγράμματα τῶν Ἀρχαίων, καὶ ἦταν γνωστὲς ὅλες οἱ (γιὰ τὴν ἐποχή του σύγχρονες) μέθοδοι ἀντιμετώπισης ἐπιδημιῶν, ἐὰν ὑπῆρξε βυζαντινὸς ἰατρὸς ὁ ὁποῖος ὑποστήριξε ὅτι ἡ θεία κοινωνία μολύνει, ἢ βυζαντινὸς αὐτοκράτορας ὁ ὁποῖος ἀπαγόρευσε τὸν ἐκκλησιασμὸ γιὰ νὰ σωθεῖ ὁ κόσμος ἀπὸ τὴν ἐπιδημία;Ἐπειδὴ ἡ ἐξυπνότατη ἱστορία μὲ τὸν «κλείνω τὶς ἐκκλησίες» Καποδίστρια διαδίδεται, ἂς προσθέσω ὅτι ὁ Καποδίστριας τελικὰ δολοφονήθηκε (ἐνῶ μποροῦσε νὰ τὸ ἀποφύγει) ἐπειδὴ εἶπε:
”Ἀδυνατῶ νὰ λείψω δύο συνεχόμενες Κυριακὲς ἀπὸ τὴν ἐκκλησία, ἂς μὲ σκοτώσουν”.

Δηλαδή, ὁ Καποδίστριας ἱεράρχησε τὴ ζωή του κάτω ἀπὸ τὸν ἐκκλησιασμό, καὶ ὄχι πάνω, ὅπως οἱ ἄθεοι καὶ οἱ ὀλιγόπιστοι, ποὺ συνεργάζονται μεταξύ τους.
199 χρόνια μετά, μᾶς ξαναγυρίσατε στοὺς Ὀθωμανούς, ποὺ ἔκλειναν τὶς ἐκκλησίες.

chronographiae.wordpress

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

13419 – Διονύσιος ο εκ Φουρνά και το εικονογραφικό του έργο. Οι νεότερες έρευνες. Οι τοιχογραφίες του Κυριακού της Σκήτης Καυσοκαλυβίων

Πατάπιος μον. Καυσοκαλυβίτης, Ο αγιορείτης ιερομόναχος Διονύσιος ο εκ Φουρνά και το εικονογραφικό του έργο. Οι νεότερες έρευνες. Οι τοιχογραφίες του Κυριακού της … [...]

Χαίρε ανόρθωσις των ανθρώπων

Χαιρετίζοντας την Θεοτόκο στην Καλύβη Αγίου Ακακίου του Αγίου Όρους Γέροντα Παταπίου Καυσοκαλυβίτου στην Romfea.gr Πῶς ν᾿ ἀρχίσει κανείς νά μιλᾶ γιά τήν Παναγία, ἀφοῦ … [...]

13418 – Ο Άρτος, ο Οίνος, ο Τρόπος

Του Ιερομ. Χρυσοστόμου ΚουτλουμουσιανούΟ άρτι αφιχθείς αρχαίος φόβος μιας πανδημίας προκάλεσε γόνιμες συζητήσεις μεταξύ εκκλησιαστικών ελλογίμων και θεολόγων ανά τον … [...]