13091 – Ασυδοσία και λαθραία είσοδος στο Άγιο Όρος από Γ.Ο.Χ.

Όπως είναι ευρέως γνωστό, οι καταληψίες του κεντρικού κτηρίου της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν τη συμπάθεια του κοινού και να πείσουν για το δήθεν «δίκαιο» της κατάληψης, παρουσιάζονται, σε πλήθος δημοσιευμάτων και τηλεοπτικών ρεπορτάζ, ως δήθεν αποκλεισμένοι.Την πλήρη, όμως, ελευθερία κινήσεων, αποδεικνύει και η σημερινή (χθεσινή) έξοδος από το Άγιο Όρος του επικεφαλής της κατάληψης, ώστε να παρευρεθεί και να ομιλήσει σε εκδήλωση κοπής πίτας συλλόγου Γ.Ο.Χ. («παλαιοημερολογιτών») στον Αμυγδαλεώνα Καβάλας.Το θράσος μάλιστα από την αίσθηση της ασυδοσίας, φθάνει σε «επίδειξη δύναμης», μεταδίδοντας ζωντανά την εκδήλωση μέσω διαδικτύου, υπονοώντας την εκ των υστέρων ελεύθερη λαθραία είσοδο στο Άγιο Όρος.Φυσικά, είναι δικαίωμα ενός ΓΟΧ «κληρικού» να ταξιδεύει ανά την Ελλάδα και να παρουσιάζεται σε εκδηλώσεις της θρησκευτικής κοινότητας, στην οποία ανήκει.Όμως, κανείς δεν δικαιούται να μπαίνει λαθραίως στο Άγιο Όρος. Πολύ περισσότερο δε, κανείς δεν έχει δικαίωμα να καταλαμβάνει κτήρια στο Άγιο Όρος, ενώ άτομα που δεν ανήκουν στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχουν καν δικαίωμα να εγκαταβιώνουν σε αυτό.Το Άγιο Όρος ελπίζει πως οι αρμόδιες υπηρεσίες της Ελληνικής Πολιτείας θα μεριμνήσουν για την προστασία του, όπως υποχρεούνται, σύμφωνα με το Ελληνικό Σύνταγμα και τον Καταστατικό Χάρτη του Αγίου Όρους.https://www.esphigmenou.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Το μυστήριο του γάμου

Ομιλία για το μυστήριο του γάμου από τον π. Μύρωνα Σιμωνοπετρίτη που έγινε σε σύναξη νέων στο Μετόχι της Αναλήψεως της Ι.Μ. Σίμωνος Πέτρας στο Βύρωνα Αττικής. %audio% … [...]

"ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΕΡΙΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ “(Αγ.Νεκταρίου)

Άπό τά Άπαντα τού Άγίου Νεκταρίου..Τόμος Γ´ Ό Άγιος Νεκτάριος,τίς έλεύθερες ώρες του,ίδίως στή Ριζάρειο Σχολή,σχεδίαζε Σταυρούς καί έγραφε έπ´ αύτών είτε άγιογραφικά … [...]

Περί παράδοσης…

Παράδοση. Παρά και δίνω. Παραδίδω. Μεταφέρω. Μεταλαμπαδεύω. Συνεχίζω. Διαιωνίζω. Διατηρώ. Ακολουθώ. Τηρώ. Φροντίζω. Φυλάω. Διατηρώ και άλλα τόσα συνώνυμα και εννοιολογικά … [...]