Θράσος χιλίων πιθήκων καὶ φαρισαϊκὴ ὑποκρισία ὑπῆρξαν οἱ φράσεις ποὺ μέχρι σήμερα χαρακτηρίζουν στὸν ὑπερθετικὸ βαθμὸ καὶ σὲ ἀνυπέρβλητη ἔνταση τὶς συγκεκριμένες ἰδιότητες (θράσος – ἀναίδεια καὶ ὑποκρισία) σὲ ὅλες τὶς πτυχὲς τοῦ κοινωνικοῦ γίγνεσθαι. Πιστεύεται δηλαδὴ γενικὰ ὅτι κανεὶς καὶ τίποτα δὲν μπορεῖ νὰ ἀνταγωνιστεῖ ἐν προκειμένῳ τοὺς πιθήκους ἀφ’ ἑνὸς καὶ τοὺς φαρισαίους τῆς ἐποχῆς τῆς ἐνανθρωπήσεως τοῦ Κυρίου ἀφ’ ἑτέρου. Zώντας ὅμως στὴν ἐποχὴ τῶν ἀνατροπῶν καὶ τῆς ”ἐπὶ τὰ χείρω προκοπῆς”, ἔμελλε νὰ δοῦμε τὴν κατάρριψη καὶ αὐτῶν τῶν θεωρούμενων ὡς ἀκατάρριπτων ”παγκόσμιων ρεκόρ” θράσους καὶ ὑποκρισίας ἀπό ”ἐξωγήινους” ὑπεραθλητές, ἔπειτα ἀπὸ μία διετία περίπου ἐπίμονων προσπαθειῶν καὶ συνεχῶν βελτιώσεων τῶν ἀτομικῶν τους ἐπιδόσεων. Ἐπιπροσθέτως, ἀνεπανάληπτος εἶναι ὁ συνδυασμὸς τοῦ ταυτόχρονου ξεπετάγματος τῆς φουρνιᾶς αὐτῆς τῶν ἀρκετῶν δεκάδων ”ἐξωγήινων” ὑπεραθλητῶν, μὲ τὴν ὁμοίως σχεδὸν ταυτόχρονη ἀπὸ ὅλους αὐτούς – καὶ ἐδῶ ἔγκειται ὁ χαρακτηρισμός ”ἐξωγήινοι”- κατάρριψη καὶ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΡΕΚΟΡ (θράσους καὶ ὑποκρισίας)! Ἐκτιμᾶμε ὅτι στὸ ὁρατὸ μέλλον, ἔστω καὶ ἂν ἡ δύναμη τῆς μακροχρόνιας χρήσης δὲν ἐξοβελίσει ἀπὸ τὸ λεξιλόγιο τὶς φράσεις ”θράσος χιλίων πιθήκων” καί ”φαρισαϊσμός” ἤ ”φαρισαϊκὴ ὑποκρισία”, ἡ ἐκφορά τους θὰ παραπέμπει, θὰ διαζωγραφίζει ἐνδόμυχα τὴν εἰκόνα καὶ τὰ ἐπιτεύγματα τῶν Ὑπεραθλητῶν αὐτῶν.
ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ
Οἱ ἀνωτέρω supermen καὶ superwomen (βεβαίως) τυγχάνουν ἑλληνόφωνοι πολιτικάντηδες, ὁ στίβος τοῦ ”ἀθλήματος” στὸ ὁποῖο… ”θριαμβεύουν” ἀνήκει στὸ ἐθνικὸ στάδιο ξεφτίλας, δηλαδὴ στὴν σφαῖρα τῆς πολιτικῆς τους δραστηριοποίησης, καὶ τὸ ἱστορικὸ τῆς ἐπίτευξης τῶν ρεκὸρ τῆς αἰσχύνης εἶναι τὸ ἀκόλουθο:
A) 15-2-24 ὑπερψηφίζουν τὸν σοδομονόμο (Ν.5089/24) καὶ καθὼς ἀνατινάζουν τὸ δηλωτικὸ τῆς Ἐθνικῆς μας ταυτότητας τρίπτυχο Πατρίδα-Θρησκεία-Οἰκογένεια, ἀποποιοῦνται ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ καὶ τοῦ Ἔθνους Ρίζες καὶ Κληρονομιὰ μεταπίπτοντας στὴν κατηγορία τῶν ἑλληνόφωνων ὄντων. Ἐν συνεχείᾳ, μὲ τὴν ὀλόθυμη στήριξη μεγάλου μέρους τοῦ Ἱερατείου, ἀκολούθησε ἕνα μπαρὰζ ἐπίδειξης εὐλάβειας ἐντὸς καὶ ἐκτὸς Ἱερῶν Ναῶν, μὲ τὴν ὁποία εἴτε ἀπειλήθηκε ἢ καὶ ἰσοφαρίστηκε – ἀνάλογα μὲ τήν… ”θέρμη” τῆς ἐν λόγῳ ”εὐλάβειας” τῶν ὑπεραθλητῶν – ἡ παγκόσμια ἀρχαία ἐπίδοση τῶν ἀνωτέρω ρεκόρ.
Β) 23-7-25 ἐννέα μόλις ἡμέρες πρὶν τὴν ἔναρξη τῶν Παρακλήσεων πρὸς τὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο ἐν ὄψει τῆς Ἑορτῆς Τῆς (15/8), μὲ συντριπτικὴ πλειοψηφία (254-18) ὑπερψηφίζεται στὴν Βουλὴ ἡ ἄρση ἀσυλίας τοῦ βουλευτῆ Νίκου Παπαδόπουλου, γιατί αὐτὸς τὴν 10-3-25 καὶ ἀφοῦ προηγουμένως εἶχε ἐξαντλήσει δίχως ἀποτέλεσμα κάθε δυνατότητα θεσμικῆς παρεμβάσεως, προέβη στὴν καθαίρεση ἀκραία βλάσφημων πινάκων ποὺ ἐκτίθεντο στὴν Ἐθνικὴ Πινακοθήκη, μεταξὺ τῶν ὁποίων συμπεριλαμβανόταν μιὰ φρικτὰ παραμορφωμένη Παναγία μὲ νεκροκεφαλὴ στὴν ἀγκαλιά. Μετὰ τὴν συμμετοχή των ἐν λόγῳ ”ὑπερα(θ)ληταράδων στὴν συνεχιζόμενη ἕως τότε συγχορδία τῶν ἀνοησιῶν περί ”σκοταδισμοῦ, φονταμενταλισμοῦ, ἀπεριόριστης ἐλευθερίας τῆς τέχνης” κλπ., ἐπέτυχαν ὄχι ἁπλῶς τὴν κατάρριψη ἀλλὰ τὴν ΚΟΝΙΟΡΤΟΠΟΙΗΣΗ ἀμφότερων (δύο σὲ ἕνα) τῶν ”στοιχειωμένων” ρεκὸρ μὲ τὴν ἀκόλουθη τεχνικὴ μέθοδο: Ἔχοντας τὰ ἀνωτέρω… ὄντα προσχωρήσει ἐπισήμως στὴν μερίδα των Θεοτοκομάχων παραπέμποντας τὸν ἐμπράκτως διαμαρτυρηθέντα συνάδελφό τους, ἐμφανίστηκαν ἐννέα μόλις – ἐπαναλαμβάνουμε – ἡμέρες ἀργότερα στὶς Ἐκκλησίες… ”ὑμνῶντας”, ”ἱκετεύοντας” καὶ ἐπικαλούμενοι τὴν Μεσιτεία, τὴν Χάρη καὶ τὴν Σκέπη ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟ ΟΛΙΓΟΥ ΑΡΝΗΘΕΙ! Ἡ παγκόσμια ταυτόχρονη ἐπίδοση θράσους, ὑποκρισίας, οὐ μὴν ἀλλὰ καὶ ξεφτίλας εἶχε ἐπιτευχθεῖ μὲ αὐτὴν τὴν ἀσύλληπτη κατάδυση στὰ ἀβυσσαλέα βάθη τῆς ἀνθρώπινης ἐξαχρείωσης.
XOΡΗΓΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ
Ἀδύνατη βεβαίως θὰ ἦταν ἡ ἐπίτευξη μιᾶς τέτοιας ἐπιδόσεως δίχως χορηγοὺς καὶ προπονητές. Ἄξιον ἀναφορᾶς καὶ ἐδῶ ὅτι στοὺς πολυτιμότερους ἐξ’ αὐτῶν, οἱ πιὸ πάνω ἰδιότητες συμπίπτουν! Πρόκειται δυστυχῶς γιὰ ἐκπροσώπους τοῦ ἀνώτερου (κυρίως) καὶ κατώτερου Κλήρου οἱ ὁποῖοι περίπου συγχρόνως μὲ τὴν ὑπερψήφιση τοῦ σοδομονόμου ἀνέλαβαν μὲ ζῆλο τὰ νέα τους καθήκοντα (χορηγός – προπονητὴς) γιὰ τὴν ἀποενοχοποίηση τῶν προδοτῶν ἀρχικὰ (α’ στάδιο), καὶ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἀποδοχὴ καὶ ἐπανένταξή τους (β’ στάδιο):
Α) ΣΤΑΔΙΟ: Ἐντατικοποίηση τῆς ἀπὸ ἐτῶν πραγματοποιούμενης ἐπιχείρησης πνευματικῆς λοβοτομῆς καὶ ἠθικοῦ εὐνουχισμοῦ τοῦ ποιμνίου, εἴτε διαστρεβλώνοντας ἐν προκειμένῳ τὴν Εὐαγγελικὴ Ἀλήθεια (πχ ὁ Χριστιανὸς ὑπακούει, συγχωρεῖ, ἀνέχεται, ΟΥΔΕΠΟΤΕ διαμαρτύρεται), εἴτε ἀποσιωπῶντας μὴ βολικὰ γιὰ τὸ ἀφήγημα αὐτὸ παραδείγματα καὶ ἐντολὲς ὅπως τὸ φραγγέλιο, τὸ ράπισμα ποὺ ἐπέφερε ὁ Ἅγιος Νικόλαος στὸν Ἄρειο καὶ τὴν ἐντολὴ τοῦ Ἱεροῦ Χρυσοστόμου ὡς πρὸς τὴν ἀντιμετώπιση τῶν δημοσίως βλασφημούντων.
Β) ΣΤΑΔΙΟ: Ἀκόμη πιὸ κρίσιμη ἡ φάση αὐτὴ γιὰ τὴν εὐόδωση τῆς ἐπιχείρησης… ”ἐπανεξαγνισμοῦ”, καθὼς ὁ ”ἐξαγνιστῇς” κληρικὸς ἐξατομικεύει τὴν κάθε περίπτωση ”ἐξαγνιζόμενου” ἐμπλεκόμενος ἄμεσα καὶ προσωπικὰ μαζί του. Βέβαια ἡ ἐπιχείρηση ἀπαιτεῖ ἰδιαίτερο ζῆλο καί ”θυσιαστικό” πνεῦμα ἀπὸ τὸν Κληρικό-χειριστή (”ἐξαγνιστῇ”) καθὼς κατὰ κανόνα συνεπάγεται τὸν δημόσιο αὐτοεξευτελισμό του λόγῳ τῆς χρήσεως τῶν σχετικῶν ”ἐργαλείων” (διθυραμβικὰ ἐγκώμια, ἐκθείαση ἀνύπαρκτων ἀρετῶν, ἐναγκαλισμοὺς ἢ χαριεντισμοὺς καὶ γενικότερα ἐκδηλώσεις προκαλοῦσες στομαχικὲς διαταραχές).
Κατόπιν τῆς ἀνωτέρω περιληπτικὴς περιγραφῆς τῶν ἐν λόγῳ σταδίων ἐπαληθεύεται, φρονοῦμε, ἡ σύμπτωση στὸ πρόσωπο τῶν δυστυχῶν αὐτῶν Κληρικῶν τόσον τῆς ἰδιότητας τοῦ σπόνσορα (χορηγοῦ) ὅσον καὶ αὐτῆς τοῦ προπονητῆ ἐπειδή: α) ὡς πρὸς τὴν πρώτη ἰδιότητα ἐπαναχορηγοῦν τὰ ἀπολεσθέντα πίστ/κὰ τῆς ἐκκλησιαστικῆς νομιμότητας καὶ ἀποδοχῆς καὶ β) ὡς πρὸς τὴν δεύτερη (προπονητὴς) ἐξαλείφουν ὁποιοδήποτε τυχὸν ἴχνος συνειδησιακοῦ ἐλέγχου, ”τσιμεντώνουν” τὴν ἑωσφορικὴ ἐγωπάθεια καὶ διεγείρουν σὲ ἐπιδίωξη νέων ἐπιδόσεων θράσους καὶ ὑποκρισίας στὰ συγκεκριμένα (τοὐλάχιστον) ἀθλήματα καταισχύνης.
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ:
1) Εἶναι κοινὸς τόπος ὅτι παγκοσμίως, καὶ στὴν Πατρίδα μας – ποὺ κυρίως μᾶς ἐνδιαφέρει- καθημερινὰ τὰ ρεκὸρ τῶν πάσης φύσεως ἀγωνισμάτων τῆς καταισχύνης συντρίβονται, καθὼς ἡ ἐλεύθερη πτώση τῆς ἀνθρωπότητας στὴν ἄβυσσο τῆς ἐξαχρείωσης ἐπιταχύνεται. Τὸ συγκεκριμένο ὅμως ἄθλημα θράσους-ἀναίδειας καὶ ὑποκρισίας ἔχει τὴν ἰδιαιτερότητα ὄχι μόνον νὰ μὴν δύναται νὰ εὐδοκιμήσει δίχως χορηγοὺς καὶ προπονητές – ὅπως ἄλλωστε ὅλα τὰ ἀθλήματα- ἀλλὰ οὔτε κἂν νὰ διεξαχθεῖ ἀπὸ τά ”γιούχα” τῶν θεατῶν (θρησκευόμενοι πολῖτες) γιατί παραμένει ἀκόμη γενικὰ δύσπεπτο, γιὰ πολλοὺς δέ – παρὰ τὴν ἐξαπλούμενη ἠθικὴ καὶ διανοητικὴ ἀφασία- ἀποκρουστικό .
2) Ἑπομένως ἐπειδὴ οἱ βασικοὶ συντελεστὲς τῶν τερατωδῶν αὐτῶν ἐπιδόσεων, καμουφλαρισμένοι ὑπὸ τὴν ἱερατικὴ ἰδιότητα, ἀνενόχλητοι συνεχίζουν τὴν ἐπάρατη δραστηριοποίησή τους, ἀποτελεῖ ὑποχρέωση ὅλων ἡμῶν ποὺ παρὰ τὴν ἀμαρτωλότητά μας διατηροῦμε τὴν ὀρθόδοξη αὐτοσυνειδησία, νὰ ἀποκαλύπτουμε εὐκαίρως- ἀκαίρως καὶ μὲ κάθε τρόπο, ὅτι στοὺς δυστυχεῖς αὐτοὺς ἱερωμένους ἡ ἰδιότητα τοῦ ἐπαίσχυντου χορηγοῦ – προπονητῆ κατισχύει συντριπτικὰ τῆς ἱερατικῆς-ἀρχιερατικῆς. Νὰ καταδεικνύουμε καὶ νὰ καταγγέλλουμε εὐθαρσῶς ὅτι οἱ ταλαίπωροι αὐτοὶ ἔχοντας ὑποκύψει στήν ”ΣΑΓΗΝΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΚΟΤΟΥ (δηλαδὴ τοῦ σατανικοῦ) προετοιμάζουν καὶ ἀναδεικνύουν (κυρίως ἀπὸ τὴν παράταξη τῶν πολιτικάντηδων) τοὺς ὑπεραθλητὲς τοῦ ἀλλόκοτου, τὴν ἀσύγκριτα πιὸ βελτιωμένη ἔκδοση ΠΙΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ.
Ὑποναύαρχος Λ.Σ (ε.α) Γεώργιος Λουκάκης
Συντάκτης









